1.INTRODUCERE
Vizitarea, accesarea, folosirea SITE-ului sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul dalvali.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate in acest document. Pentru o mai buna intelegere a conditiilor prezentate si pentru a folosi in cele mai bune conditii site-ul dalvali.ro va rugam sa parcurgeti integral continutul acestui document.
DALVALI SHOP SRL isi rezerva dreptul de a aduce modificari si actualizari ale prezentelor termeni si conditii fara o notificare in prelabil si de asemenea isi rezerva dreptul de a corecta anumite erori de redactare sau afisare, neobligand DALVALI SHOP SRL la nicio actiune.
Va rugam sa parcurgeti in intregime continutul acestor termeni si conditii la fiecare accesare a site-ului ; continuarea navigarii in prezentul SITE reprezinta acceptul dumneavoastra ale acestor termeni si conditii si modificarile aduse acestora.
SITE-ul este gazduit de catre serverele unei companii terte. Daca intampinati probleme in vizitarea/accesarea/incarcarea SITE-ului ne cerem scuze dar nu suntem raspunzatori in mod direct pentru aceste erori intrucat compania terta poate interveni pentru actualizari, setari sau modificari.
2. DEFINITII
Termenii folositi in prezentul document vor avea urmatoarele intelesuri, dupa cum urmeaza:
SITE: reprezinta domeniul dalvali.ro si subdomeniile acestuia detinute de DALVALI SHOP SRL prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatiile despre produsele, ofertele si serviciile oferite de DALVALI SHOP SRL
UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul dalvali.ro si accepta Termenii si Conditiile din prezentul SITE
CONTINUT: reprezinta toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate ,vizualizate si accesate prin utilizarea unui echipament;
MEMBRU: persoana fizica care obtine acces la continutul SITE-ului dalvali.ro prin mijloace electronice sau telefonic si care necesita crearea unui CONT
CONT: reprezinta modalitatea prin care un MEMBRU pe baza unei adrese de e-mail , Nume , Prenume si o parola sa acceseze SERVICIILE oferite de SITE-ul dalvali.ro
SERVICIU: reprezinta posibilitatea CLIENTULUI sa contracteze produse sau servicii prin comert electronic folosind mijloace electronice sau la distanta , telefonic.
CLIENT: reprezinta persoana fizica care a plasat cel putin o comanda pe SITE-ul dalvali.ro.
CONTRACT: conform definitiei cuprinse in Ordonanta Givernului nr 130/2000, contractul la distanta reprezinta contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant şi un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicaţie la distanţă.
COMANDA: reprezinta un document electronic prin care VANZATORUL comunica cu CLIENTUL si prin care VANZATORUL este de acord sa livreze produsele sau serviciile CLIENTULUI iar CLIENTUL este de acord sa primeasca produsele sau serviciile comandate si sa efectueze plata acestora.
TRANZACTIE : incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs sau serviciu de catre DALVALI.RO catre CLIENT indiferent de modalitatea de livrare.
VANZATOR: Societatea DALVALI SHOP SRL, cu sediul in Bucuresti, sector 5, Str Pucheni nr 139-149, inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr J40/11532/2020, avand cod unic de inregistrare 43041659.
3. DREPTURI DE AUTOR SI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Intregul continut al SITE-ului dalvali.ro reprezentand imagini, simboluri, elemente grafice, texte, elemente de grafica web, programe, scripturi si alte date ,dar nelimitandu-se la acestea sunt proprietatea DALVALI SHOP SRL si a furnizorilor sai. Acesta este aparat de legea drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe) si legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul DALVALI SHOP SRL a oricaror elemente enumerate mai sus in forma directa sau indirecta ( meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Este interzisa utilizarea, reproducerea sau transmiterea continutului SITE-ului in alte scopuri decat cele legal permise. Folosirea informatiilor din prezentul SITE in scopuri comerciale ori pentru vanzare sau licentiere fara a avea in prelabil acordul scris al proprietarului SITE-ului atrage dupa sine incalcarea prezentelor termeni si conditii .
Culorile si nuantele din pozele produselor prezentate pe site pot diferi in functie de display-ul dumneavoastra, drept pentru care rugam UTILIZATORUL sa tina cont de acest aspect .
4. ACTE NORMATIVE
Principalele acte normative ce intervin in relatia dintre parti sunt:
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
- Ordonanta 21/1992 privind protectia consumatorilor
- Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii si armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor
- Ordonanta 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea ontractelor la distanţă
- Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative
5. CONTACT
Pe SITE-ul dalvali.ro, MEMBRUL sau CLIENTUL are acces la datele de contact si de identificare actualizate .
Prin completarea formularului de contact , MEMBRUL sau CLIENTUL accepta sa fie contactat de catre dalvali.ro prin orice mijloace electronice (e-mail, SMS) sau apel telefonic. Completarea formularului nu reprezinta o obligatie din partea DALVALI SHOP de a contacta MEMBRUL sau CLIENTUL.
Comunicarea CLIENTULUI sau MEMBRULUI cu dalvali.ro se poate efectua prin accesarea SITE-ului si vizitarea paginilor acestuia, folosind mijloace electronice( e-mail , abonare newsletter) sau telefonic; in felul acesta CLIENTUL sau MEMBRUL isi da consimtamantul pentru a fi contactat de catre dalvali.ro prin mijloace electronice( newletter, email, SMS ) sau telefonic.
6. NEWSLETTER
Abonarea la newletter este gratuita si implica acordul CLIENTULUI sau MEMBRULUI cu prezentele termeni si conditii. Pentru dezabonare este necesar sa ne trimiteti un mail la adresa contact@dalvali.ro de pe adresa de mail cu care v-ati abonat urmand sa primiti un mesaj de confirmare a dezabonarii.
7. CREARE CONT
Fiecare MEMBRU beneficiaza de optiunea de a-si crea gratuit un cont pe SITE-ul dalvali.ro . Pentru crearea unui cont este necesar sa se parcurga urmatorii pasii:
Se acceseaza sectiunea "Intra in cont". In pagina nou deschisa se va accesa sectiunea "Client nou-Inregisteaza-te". Aici se vor completa campurile marcate cu * (adresa e-mail, Nume, Prenume,Parola, Confirmare parola). Pentru crearea contului este necesar sa bifati casuta pentru acceptarea prezentelor termeni si conditii. Ulterior veti primi pe adresa de e-mail completata un mail de confirmare a crearii contului.
8. COMANDA
Fiecare comanda plasata pe SITE-ul dalvali.ro va fi livrata in limita stocului disponibil cu conditia ca aceasta sa fie confirmata telefonic de catre dalvali.ro
In cazul in care nu am primit toate datele necesare pentru procesarea si livrarea comenzii ne rezervam dreptul de a anula comanda .
In cazul in care sunt probleme tehnice in SITE-ul dalvali.ro si sunt inregistrate comenzi ale unor produse ce au pretul afisat gresit(sub pretul de achizitie), ne rezervam dreptul de a refuza si anula comanda . In cazul acesta, vom contacta telefonic sau prin e-mail CLIENTUL pentru a fi anuntat de eroarea aparuta si pentru a anula comanda in cazul in care produsul nu a fost livrat inca.
VANZATORUL isi rezerva dreptul de a anula comanda plasata de CLIENT, in unul din urmatoarele cazuri:
- Daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati iar datele furnizate de client sunt incomplete sau eronate
- Tranzactia sau cardul nu este acceptat de catre banca emitenta;
- Livrarea prin curier nu a fost posibila : de exemplu, clientul nu a putut fi gasit de catre curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea coletului.
- Daca pretul produsului este derizoriu , asa cum este definit in art 1665 (1) si (2) din Codul Civil.
Pe SITE-ul dalvali.ro puteti cumpara produse online, telefonic sau prin e-mail.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit prin folosirea campului de cautare in SITE sau prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile si subcategoriile de produse. In momentul in care ati apasat "Adauga in cos" produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Trimitere comanda" si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Metoda de livrare: Transport prin curier
Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa completa (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
Metoda de plata: alegeti modalitatea prin care veti plati comanda (ramburs in NUMERAR la livrarea coletului, cu exceptia anumitor produse pentru care singura metoda de plata disponibila este CARD, sau plata online cu CARD sau pentru anumite categorii de produse , plata doar prin transfer bancar in contul societatii DALVALI SHOP SRL pe baza facturii emise, asa cum este specificat in categoria de produse ).
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati si sa vedeti istoricul comenzilor , sa modificati sau sa stergeti profilul dumneavoastra sau sa faceti comenzi ulterioare fara a mai fi necesar sa va reintroduceti datele de contact.
Comanda telefonica
Pentru a inregistra o comanda telefonic, este necesar sa apelati numarul de telefon 0775.262.261, unde veti fi preluat de un agent caruia ii veti comunica datele comenzii.
Coamanda prin e-mail
Pentru a inregistra o comanda prin e-mail este necesar sa trimiteti un mail catre adresa contact@dalvali.ro in care veti mentiona urmatoarele: produsele dorite cu specificatiile complete (denumire produs, culoare, marime, numar de bucati), datele persoanei pe care se va inregistra comanda (Nume si prenume, Adresa completa- judet, localitate, strada, numar, bloc, etaj, apartament si interfon daca e cazul) , metoda de livrare prin curierat rapid si metoda de plata (ramburs in Numerar la primirea coletului, cu exceptia anumitor produse pentru care singura metoda de plata disponibila este CARD, sau plata online cu CARD sau pentru anumite categorii de produse , plata doar prin transfer bancar in contul societatii DALVALI SHOP SRL pe baza facturii emise, asa cum este specificat in categoria de produse ).
Pentru a inregistra o comanda nu este stabilita o valoare minima a comenzii.
9. TRANSPORT
Livrarea produselor comandate se efectueaza prin curierat rapid in 1-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
In cazul in care sunt km suplimentari livrarea poate dura si 7 zile lucratoare.
Produsele comandate pe SITE-ul dalvali.ro pot fi livrate oriunde pe teritoriul Romaniei prin firma de curierat rapid.
Ne rezervam dreptul de a nu expedia comenzi clientilor care au in istoricul lor cel putin 5 colete refuzate in ultimele 12 luni. Pentru livrarea noilor comenzi va rugam sa efectuati plata online cu CARD-ul inainte de a primi coletele.
Ne rezervam dreptul de a modifica numele companiei de curierat pentru expedierea comenzilor fara o notificare in prelabil, fata de cea mentionata in pagina de comanda.
In perioada sarbatorilor de iarna, Black Friday, sarbatori de Paste, 1-8 Martie sau oricare alte campanii active ale societatii DALVALI SHOP SRL, termenul pentru livrarea comenzilor poate dura intre 7 si 10 zile. Depasirea termenelor de livrare a coletelor prezentate in pagina de Termeni si Conditii nu ne este direct imputabila noua .
Costul livrarii produselor pe teritoriul Romaniei este 25 lei indiferent de valoarea comenzii.
10. PRETURI
Preturile afisate pe SITE sunt exprimate in RON . Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe SITE fara o notificare in prealabil.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
Asa cum este definit in art 1665 , (1) si (2) in Codul Civil, in cazul preturilor derizorii vânzarea este anulabilă .
11. POLITICA DE RETUR
Conform dispozitiilor OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative in ceea ce priveste contractele incheiate la distanta, "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere."
"Perioada de retragere menţionată expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
- în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
- în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;"
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de retragere din contractul la distanta, clientul este obligat sa notifice in scris decizia sa de retragere in maxim 10 zile calendaristice prin transmiterea unui email catre adresa contact@dalvali.ro in care se vor mentiona urmatoarele detalii:
- Numele si prenumele persoanei pe care a fost inregistrata comanda
- Numarul si data comenzii
- Denumirea/codul produsului care se doreste a fi returnat
- Numarul de telefon al persoanei care inregistreaza returul
- Datele contului in care se doreste virarea contravaloarii produselor retunate: numarul de cont, Banca , numele si prenumele complet al titularului de cont
- Apreciem daca puteti mentiona si motivul pentru care doriti sa returnati produsul pentru a putea imbunatati calitatea produselor oferite- OPTIONAL
Ne rezervam dreptul de a nu accepta colete transmise retur fara a ne notifica in prelabil in scris la adresa de mail contact@dalvali.ro in termenul de maxim 10 zile calendaristice mai sus mentionat.
Daca produsele comandate nu sunt ceea ce v-ati dorit, le puteti returna pentru a fi schimbate ori pentru a vi se returna contravaloarea acestora.
Produsul/ele pe care doriti sa il/le returnati trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a putea fi returnate:
- trebuie sa fie impachetat/e in ambalajul original
- trebuie sa contina toate etichetele atasate si sa nu aiba urme de uzura, pete, zgarieturi, taieturi , sau sa nu fie spalate.
- trebuie sa fie returnat/e in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora cu notificarea prealabila la adresa de mail contact@dalavli.ro in maxim 10 zile calendaristice de la primirea coletului
- in cazul ofertelor promotionale de tipul "1+1 cadou", :1+2 cadou" ori daca produsul care se doreste a fi returnat a fost inclus intr-o promotie ce contine si produse cadou, trebuie sa returnati si produsele primite cadou.
- in momentul ambalarii produsului va rugam sa nu aplicati banda adeziva direct pe suprafata produsului, intrucat se va deteriora , drept pentru care ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produsului in aceste conditii.
Returul produselor se face exclusiv prin firmele de Curierat Rapid. Nu avem posibilitatea de a ridica coletele transmise in cadrul Postei Romane. Transmiterea coletelor returnate se face fara valoare ramburs . Coletele transmise cu valoare ramburs vor fi refuzate de catre noi.
Plata contravalorii produselor returnate se va face in contul IBAN mentionat in cererea dumneavoastra de inregistrare retur, in maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului returnat la adresa societatii noastre.
In momentul in care solicitati inregistrarea unui retur, societatea noastra urmeaza sa recupereze produsele prin firma de curierat , aceasta urmand sa se deplaseze la adresa dumneavoastra pentru ridicarea coletului.
Veti suporta direct costul returnarii produselor pentru preluarea returului de catre firma de curierat , aceasta fiind in cuantum de 25 lei . Aceasta suma este oprita din suma ce urmeaza sa fie rambursata. Aceasta taxa nu va fi platita daca produsul primit prezinta defect de fabricatie sau ati primit un produs gresit.
In cazul in care inregistrati un retur cu schimb de produse, produsul cu care trebuie schimbat returul dumneavoastra nu este rezervat pana la receptionarea produsului returnat de catre dumneavoastra. In cazul in care produsul pe care il doriti la schimb nu mai este in stoc, veti fi contactat pentru alegerea unui alt produs sau pentru comunicarea contului bancar in care vi se va vira contravaloarea aferenta produsului returnat.
In cazul in care produsele comandate nu corespund cu specificatiile prezentate pe SITE ( model, culoare sau marime), puteti solicita rambursarea contravalorii produsului ori schimbarea acestuia cu un alt produs avand aceeasi valoare sau o valoare diferita(in aceasta situatie diferentele in plus vor fi achitate de catre Client iar diferentele in minus vor fi rambursate de catre dalvali.ro), in limita stocului disponibil, prin transmiterea unui e-mail in maxim 48 ore de la primirea coletului prin care ne aduceti la cunostinta aceasta situatie. Se considera ca s-a luat la cunostinta de aceasta situatie in momentul in care s-a receptionat coletul si a fost efectuata verificarea fizica a produsului comandat.
In cazul in care produsele comandate prezinta defecte, va rugam sa ne contactati la adresa de email contact@dalvali.ro in 48 de ore de la primirea coletului. Inainte de expedierea coletelor, produsele noastre sunt atent verificate dar unele defecte din fabricatie pot fi omise.
Produsele personalizate nu se pot returna, acestea fiind facute conform cerintelor clientului si drept urmare nu mai pot fi revandute.
Pentru produsele aflate în PROMOTIE (achizitionate deci la un pret redus fata de pretul normal), schimbul cu o alta marime decat cea achizitionata poate atrage costuri suplimentare insumand diferenta dintre pretul intreg al produsului si pretul achitat de client în cazul in care marimea dorita pentru schimb nu se află si ea în PROMOTIE.
12. GARANTII
Fiecare produs comercializat de DALVALI SHOP SRL beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Niciun MEMBRU/CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol.
Fiecare produs comercializat de dalvali.ro beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare CLIENT poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.
Deteriorarile de genul zgarieturilor, petelor sau rupturilor, etc., ce au fost produse de catre CLIENT, ca urmare a utilizarii/intretinerii necorespunzatoare nu sunt acoperite de garantie.
In momentul primirii produsului returnat, acesta va fi examinat cu atentie si va vom informa pe adresa de e-mail daca se indeplinesc conditiile pentru a avea dreptul la inlocuirea acestuia sau la restituirea contravalorii acestuia.
Orice reparare, inlocuire sau restituire a contravalorii produsului se va face intr-o perioada , ce nu va fi mai mare de 15 zile calendaristice de la momentul receptionarii produsului de catre VANZATOR.
In cazul in care dalvali.ro nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, la data la care dalvali.ro ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre CLIENT, sumele achitate vor fi rambursate de catre dalvali.ro in termen de maximum 15 zile calendaristice, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
13. FRAUDA
Dalvali.ro nu solicita CLIENTILOR sau MEMBRILOR telefonic, prin SMS sau e-mail date confidentiale despre conturi sau carduri bancare ori parole personale.
CLIENTUL sau MEMBRUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
Dalvali.ro declina orice responsabilitate, in situatia in care un MEMBRU sau CLIENT ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele DALVALI.RO
CLIENTUL sau MEMBRUL va informa DALVALI.RO asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
DALVALI.RO nu promoveaza SPAM-ul.
Orice CLIENT sau MEMBRU care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia conform detaliilor prezentate la articolul 6 NEWSLETTER.
Comunicarile realizate de catre DALVALI.RO prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
Urmatoarele scopuri odata atinse vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau al DALVALI.RO, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
- de a accesa datele de orice tip ale altui CLIENT sau MEMBRU prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
- de a altera sau de a modifica continutul siteului sau Continut expediat prin orice metoda de catre DALVALI.RO catre CLIENT sau MEMBRU
- de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
- de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre DALVALI.RO catre CLIENT sau MEMBRU atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
14. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
DALVALI.RO nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunui MEMBRU sau CLIENT care utilizeaza SITEUL sau CONTINUTUL, altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentele Termeni si Conditii.
In cazul in care un CLIENT sau MEMBRU considera ca un CONTINUT expediat prin orice mijloc de catre DALVALI.RO, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii DALVALI.RO, conform detaliilor de contact, astfel incat DALVALI.RO sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
DALVALI.RO nu garanteaza CLIENTULUI sau MEMBRULUI acces pe SITE sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al DALVALI.RO.
DALVALI.RO nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
DALVALI.RO este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre CLIENT sau MEMBRU prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al DALVALI .RO , atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea MEMBRULUI sau CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
DALVALI.RO nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii SITE-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre CLIENT sau MEMBRU si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul SITE-ului.
15. DISPOZITII FINALE
Documentul a fost redactat in conformitate cu legislatia romana, ce va opera inclusiv in interpretarea Termenilor si conditiilor.
Nulitatea sau invalabilitatea uneia dintre prevederile acestui document nu va emana asupra nulitatii intregului document numit Termeni si conditii.
Orice disputa aparuta intre Utilizator si Vanzator cu referire la prezentul document se rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, partile se vor prezenta spre solutionarea cauzei în instanta, in conformitate cu legislatia romana.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce, sub prevederile legislatiei în vigoare, bannere publicitare de orice natura, precum si legaturi catre orice pagina a Site-urilor, cat şi spre paginile unor site-uri partenere.
Vanzatorul nu va fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv cele legate de modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.