Conform dispozitiilor OUG 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative in ceea ce priveste contractele incheiate la distanta, "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere."
"Perioada de retragere menţionată expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
- în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
- în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;"
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de retragere din contractul la distanta, clientul este obligat sa notifice in scris decizia sa de retragere in maxim 10 zile calendaristice prin transmiterea unui email catre adresa contact@dalvali.ro in care se vor mentiona urmatoarele detalii:
- Numele si prenumele persoanei pe care a fost inregistrata comanda
- Numarul si data comenzii
- Denumirea/codul produsului care se doreste a fi returnat
- Numarul de telefon al persoanei care inregistreaza returul
- Datele contului in care se doreste virarea contravaloarii produselor retunate: numarul de cont, Banca , numele si prenumele complet al titularului de cont
- Apreciem daca puteti mentiona si motivul pentru care doriti sa returnati produsul pentru a putea imbunatati calitatea produselor oferite- OPTIONAL
Ne rezervam dreptul de a nu accepta colete transmise retur fara a ne notifica in prelabil in scris la adresa de mail contact@dalvali.ro in termenul de maxim 10 zile calendaristice mai sus mentionat.
Daca produsele comandate nu sunt ceea ce v-ati dorit, le puteti returna pentru a fi schimbate ori pentru a vi se returna contravaloarea acestora.
Produsul/ele pe care doriti sa il/le returnati trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a putea fi returnate:
- trebuie sa fie impachetat/e in ambalajul original
- trebuie sa contina toate etichetele atasate si sa nu aiba urme de uzura, pete, zgarieturi, taieturi , sau sa nu fie spalate.
- trebuie sa fie returnat/e in maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora cu notificarea prealabila la adresa de mail contact@dalavli.ro in maxim 10 zile calendaristice de la primirea coletului
- in cazul ofertelor promotionale de tipul "1+1 cadou", :1+2 cadou" ori daca produsul care se doreste a fi returnat a fost inclus intr-o promotie ce contine si produse cadou, trebuie sa returnati si produsele primite cadou.
- in momentul ambalarii produsului va rugam sa nu aplicati banda adeziva direct pe suprafata produsului, intrucat se va deteriora , drept pentru care ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produsului in aceste conditii.
Returul produselor se face exclusiv prin firmele de Curierat Rapid. Nu avem posibilitatea de a ridica coletele transmise in cadrul Postei Romane. Transmiterea coletelor returnate se face fara valoare ramburs . Coletele transmise cu valoare ramburs vor fi refuzate de catre noi.
Plata contravalorii produselor returnate se va face in contul IBAN mentionat in cererea dumneavoastra de inregistrare retur, in maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului returnat la adresa societatii noastre.
In momentul in care solicitati inregistrarea unui retur, societatea noastra urmeaza sa recupereze produsele prin firma de curierat , aceasta urmand sa se deplaseze la adresa dumneavoastra pentru ridicarea coletului.
Veti suporta direct costul returnarii produselor pentru preluarea returului de catre firma de curierat , aceasta fiind in cuantum de 20 lei . Aceasta suma este oprita din suma ce urmeaza sa fie rambursata. Aceasta taxa nu va fi platita daca produsul primit prezinta defect de fabricatie sau ati primit un produs gresit.
In cazul in care inregistrati un retur cu schimb de produse, produsul cu care trebuie schimbat returul dumneavoastra nu este rezervat pana la receptionarea produsului returnat de catre dumneavoastra. In cazul in care produsul pe care il doriti la schimb nu mai este in stoc, veti fi contactat pentru alegerea unui alt produs sau pentru comunicarea contului bancar in care vi se va vira contravaloarea aferenta produsului returnat.
In cazul in care produsele comandate nu corespund cu specificatiile prezentate pe SITE ( model, culoare sau marime), puteti solicita rambursarea contravalorii produsului ori schimbarea acestuia cu un alt produs avand aceeasi valoare sau o valoare diferita(in aceasta situatie diferentele in plus vor fi achitate de catre Client iar diferentele in minus vor fi rambursate de catre dalvali.ro), in limita stocului disponibil, prin transmiterea unui e-mail in maxim 48 ore de la primirea coletului prin care ne aduceti la cunostinta aceasta situatie. Se considera ca s-a luat la cunostinta de aceasta situatie in momentul in care s-a receptionat coletul si a fost efectuata verificarea fizica a produsului comandat.
In cazul in care produsele comandate prezinta defecte, va rugam sa ne contactati la adresa de email contact@dalvali.ro in 48 de ore de la primirea coletului. Inainte de expedierea coletelor, produsele noastre sunt atent verificate dar unele defecte din fabricatie pot fi omise.
Produsele personalizate nu se pot returna, acestea fiind facute conform cerintelor clientului si drept urmare nu mai pot fi revandute.
Pentru produsele aflate în PROMOTIE (achizitionate deci la un pret redus fata de pretul normal), schimbul cu o alta marime decat cea achizitionata poate atrage costuri suplimentare insumand diferenta dintre pretul intreg al produsului si pretul achitat de client în cazul in care marimea dorita pentru schimb nu se află si ea în PROMOTIE.